Een antwoord op uw vraag

Hieronder proberen wij een antwoord te geven op uw vraag. Mocht u toch niet helemaal het gewenste antwoord hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.

NEEM CONTACT MET ONS OP

Hoe verloopt de betaling?

Indien u na uw proefperiode heeft gekozen om YourERP (betalend) te blijven gebruiken, wordt er maandelijks een factuur naar u verstuurd. Alle facturen zullen via automatische incasso van uw bankrekening afgehouden worden.

De eerste factuur dient u echter handmatig te betalen via Bancontact (via uw smartphone, tablet of computer). Deze eerste betaling dient als toestemming naar ons toe om alle volgende facturen via automatische incasso van uw rekening te mogen halen. Het is dus wel belangrijk dat u deze eerste betaling doet via het rekeningnummer waarvan de automatische betalingen afgehouden mogen worden!

GA TERUG NAAR HET OVERZICHT

Ervaar zelf het gemak van YourERP

Ervaar nu zelf het gemak door voortaan uw bedrijfsadministratie met YourERP te doen. U maakt onder andere eenvoudig offertes en verkoopfacturen aan, betalingsherinneringen worden automatisch verzonden, uw BTW-aangfite wordt voorbereid, een overzicht van alle artikelen die u verkoopt overal beschikbaar (incl. beheer van uw voorraad) en nog veel meer handige functies voor u als zelfstandige ondernemer.

  • 1 maand gratis proberen
  • Geen limiet op aantallen (o.a. relaties, facturen en gebruikers)
  • Binnen 5 minuten beginnen met uw administratie

VRAAG NU UW GRATIS PROEFPERIODE AAN